Tuesday 23 September 2014

Johnny Wongs Butter

Johnny Wongs Butter

Tak Sabar nak tunggu barang ni sampai..
Hai lahhh... Limited edition tau..
Produk Kak Baim gituh..
Percubaan pertama di Malaysia..
50 Packs sahaja..
Soon, maybe ada lagi..
Jangan risau... Heheheheh ( gelak berlagak sebab dapat order dulu walaupun barang belum sampai)

Mengikut penerangan dan gambar yang dikongsi oleh Abam Baim kita ni..
Benda ni sejenis produk yang boleh dimakan dengan roti, digoreng dengan makanan lain and etc..
Lebih kurang macam mentega kut.. Heheheh

Lepas je kak Baim post kat instagram dia terus aku cari tau kat Malaysia gimana mau beli..
Sampailah satu hari tu dia post bahawa butter ni boleh didapati di Malaysia..
Terus aku contact reseller kat Malaysia..
Nama dia kak Zura.. Aku order satu je dulu.. Nak try katanya..
Baru ingat nak order dua, daaaaaa sold out..
Pantas dan laju butter ni habis...
In one day!! wow so amazing!
hai laaa memang lahh,, Baim Wong kan ramai peminatnya..

Untuk pengetahuan korang kannn..
Johnny Wongs Butter ni...
Adalah resepi rahsia keluarga Baim Wong...
Katanya campuran telur..
Tapi tak tau lahh sebab barang belum sampai kat tangan aku..

Nanti dah sampai aku share kat sini di next entry yahhh!!
Okay kerja banyak..
Curi tulang saja...
Wokehh bye!!

Assalamualaikum!!

Thank you for reading this entry!!

HannaHHallaN


No comments:

Post a Comment