Tuesday 29 September 2015

Rindu

Assalamualaikum Semua,

Tak tahu kenapa sekarang ni saat ini rasa rindu sangat,
Rindu yang sangat dalam..

Aku rindu dekat keluarga aku,
Rindu dekat mak dan ayah,
Rindu dekat adik - adik aku..

Tak puas cuti Raya Haji haritu,
Bestnya bila dapat berkumpul satu keluarga,
Ya Allah rindunya aku mereka semua..

Sambil taip sambil nak menangis, huhuu
Sebulan lebih lagi baru dapat berkumpul satu keluarga,
Sebab yana cuti sem bulan sebelas,

Ya Allah, kuatkan hati aku untuk hidup berdikari,
Aku dah besar, aku tak boleh menangis lagi...
Menangis boleh tapi jangan selalu, huhuuu

Kadang - kadang bila aku menangis,
Aku akan rasa macam tabah sikit, huhuu

Menangis je yang mampu aku lakukan,
Bila aku sendirian, bila aku nak tidur,
Aku akan termenung dan air mata terlalu murah untuk mengalir masa tu...



Rasa rindu ni boleh hilang bila aku gembira & ketawa,
Tapi lepas tu, rindu tu kembali...
Rindu sentiasa menghantui hidup aku...


Thank you for reading this entry!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment