Monday 27 October 2014

Letih

Semenjak dua menjak ni, aku rasa macam letih sangat walhal tak de benda berat pun yang aku buat..
Ya, baru baik demam dua hari yang lepas..
After baik dari demam, I got my flu..
Letih sangat bersin, non stop... Harini je aku rasa lebih 30 kali aku bersin... Haiciummmm!!!!

Since, minggu lepas lagi aku dah rasa badan letih sangat, feel down dari segi mental...

Harini, penampilan aku sangat teruk... Hahahhahahaha
Tak perlu kut nak selfie,
Tisu ni dari pagi tadi asyik duk bergayut manjang kat hidung aku ni haaa,
If not, mulalah cecair ni keluar ikut suka hati dia....
Hahahahahahah.. ( sorry kalau baca ni korang tengah makan, sapa suruh makan.. hihihi )
Cecair ni menggelongsor laju je macam paip...
Tak sempat nak tadah... Hahahahahahaha

By the way, aku bersyukur rasa sakit ni,
Sebab kalau Allah bagi sakit dekat kita,
Tu maknanya Dia sayang kita...

Jadi, tiada alasan untuk aku mengeluh dengan rasa sakit ni,
Cuma kadang2 tu ada jugak lah "ter"mengeluh,
Almaklum, aku pun manusia jugak ada kekurangan... Huhuhuhu

Tiba2 rasa rindu nak menulis,
Tu yang aktif je dalam sebulan ni...
Hehehehehe
Banyak lagi cerita aku nak kongsi...
Tapi cecair hidung ni tak mengizinkan..
Kita sambung di next entry ya!!
Okay, Assalamualaikum!!


Thank you for reading this entry!!!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment