Tuesday 18 August 2015

Sayang Tanpa Kita Sedar? Rindu Sebenarnya


Siapa percaya dekat ayat tu?
Aku percaya tapi belum pernah jadi dekat aku lagi.
Mungkin belum pernah, mungkin pernah dan aku sendiri tak perasan.

Kekadang rindu pada seseorang yang kita tak pernah rapat.
Langsung tak pernah rapat, tapi ada rasa rindu.
Pelik kan?

Aku lah tu, sekarang ni aku rasa rindu sangat pada seseorang yang aku tak pernah rapat.
Bersembang pun jarang.
Tapi rindu tu tak perlu diluah,
Tak penting pun.
Sekejap je mesti rasa ni hilang.

Bila umur meningkat ni, macam macam rasa ada.
Lagi lagi sekarang ni aku dah duduk jauh dari family,
Rasa sunyi, sebab tu rasa rindu kerap je hadir.

Pasangan?
Belum ada yang sesuai lagi, heee
Semua orang nak hidup berpasang - pasangan kan?
Aku pun macam tu jugak.
Tapi aku masih muda lagi.
InshaaAllah, Allah dah sediakan seseorang yang baik untuk aku.
Untuk jadi Imam aku, untuk jadi Ketua aku.
Dan pimpin aku untuk ke Syurga Allah.

Mood pagi ni tak menentu,
So tulis je apa yang terlintas.
Lari dari tajuk dah lama lama.
Hehe

Thank You for reading this entry...

HannaHHallaN


No comments:

Post a Comment