Monday 24 August 2015

Time Square, Theme Park

Assalamualaikum semua..

Sabtu lepas hakak paten pergi release tension, wahahahahaha
Macam tension sangat je, kekekekeke
Aku pergi time square,
Dah berzaman theme park tu wujud, laa ni baru aku dapat jejak. Haha
Aku pergi dengan Wardah dan Afiqah.
Bertiga cukuplah, hehehe
My BFF forever, inshaaAllah till Jannah! Ameen



Muahhhh!!
Dah rindu dah dekat depaa ni.. Haihh
Kalau ada sebarang perjumpaan lepas tu mesti rindu...
Kami naik roller coaster tau!
Haha
1st time aku naik benda alah tu, Thanks to Afiqah sebab kenalkan aku dengan benda tu..
Terkehel tengkuk dengan kaki aku naik benda alah tu, hahaha
Tapi seronok, aku sorang je rasanya yang jerit time naik benda alah tu, hahaha
Release tension sangat uollsss...






Lepas tu, seperti gambar disebelah atas,
Kami jadi budak budak, hahaha
Main dekat zonekidz, kekekekekeke
Seronok jugak tau naik train budak budak ni. Kalau ada anak mesti best bawak diorang mai sini. Sambil sambil tu berangan feeling feeling ada family sendiri. Bawak anak anak jalan kat sini, Hahahahaha
Mula mula segan jugak nak naik, yelaaa orang dewasa lain naik sebab bawak anak anak diorang. Yang kami ni naik takde bawak budak budak pun. Hahahaha
Takpe, maybe diorang ingat kami guru tadika yang survey tempat untuk rombongan, Ahaks!

Lama jugaklah bertapa dekat theme park, dalam 4 jam kut,
Game yang paling best dan kami repeat banyak kali ialah kereta langgar langgar. Seronok gilos main benda tu, feeling feeling bawak kereta power pastu langgar orang. Hahahahahaha
After that, Afiqah ajak aku ngan Wardah naik roller coaster lagi, tapi aku dengan Wardah memang tak lah kan nak naik lagi. Hahahaha
At last, tak naik pun, Afiqah pun, aku tahu kau takut sebenarnya naik sorang sorang kan? Hahahaha
Cukuplah sekali naik roller coaster tu, hahahahaha!



Lepas tu kami beli tiket flight, sebab nak lunch dekat korea. Haha
Kidding!
Kitorang makan dekat Sopoong cafe kut, ke restaurants, haha! whatever. Dekat LG floor Time Square. Pi lah makan dekat sana, sedap mehhh
Tapi jujur lah, sedap lagi masakan Malaysia, wahahahahahahaha
Aku order Mee Ramyun + Kimbap
Wardah order Mee apa entah, lupa namanya, dengan Ddedoubokki kut, wahahahaha
Lost memory!
Afiqah order tu haa nasi ngan daging dalam kuali tu haa, time nak makan lah depaa pi bakar. hahahahaha kelakar kelakar, memang api marak and susah nak ambik makanan. Hahaha
Tapi memang tiptop lahh kat sini.
Thumbs up! akak bagi... Hahahaha

We all happy sangat, gosip bersama sama, luahan perasaan, hahahahaha
Afiqah sat lagi nak pi sambung belajar dekat nunnnn tu haaa, Pantai Timur, huhuhu
Lepas ni jarang lah jumpa. Haihhhh





My beloved friends, forever and ever!
Dari form 4 kawan sampai lah sekarang.
Terima kasih Allah sebab bagi peluang kenal dengan diorang.

Okay! Rindu!
Time balik kan, monorel buat hal.
Aku ngan Afiqah cuak dah, hahaha
Wardah steady jaa, kekekekekekeke









Okay, sampai disini sahaja coretan hamba!
Panjang umur kita hangout lagi...

Next group - lepas ni dengan group form 6 plak. Hahaha
Nantikan entry seterusnya mengenai diorang..

Thank You for reading this entry!!
Assalamulaikum!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment