Friday 13 December 2013

Apa Sudah Jadi???

hahaha... bila baca tajuk rasa macam kelakar pulak... hehehe... dah lama betul aku tak berkarya kat blog nih... konon berkarya... hahaha... ( eh miss hannah dah tak gunea saya lagi ke?? ) hahaha... sekarang nak jadi rock pulak lah.. guna bahasa aku... sama je kan?? kan??? banyak sangat yang dah terjadi dalam masa berapa bulan ni... berapa erk??? dari bulan mac sampai la sekarang disember.. haaa... kira lah sendiri..

Pada mulanya aku nak cerita tentang hal yang sedih,,, uh! sedihlah sangat... aku tak dapat IPTA ambilan september lepas... sedihnyeee... mungkin bukan rezeki aku kot... aku ada apply yang bulan mac ni.. under UITM... harap - harap dapat laa yee.. huhu agak - agak kan best tak student kat U ni... mesti lah best kn?? ape lah kau ni.. tu pun nak tanya.. hahaha.. aku just mampu berdoa dan berharap dapat ditempatkan dimana - mana IPTA.. hehehe..

Bulan disember pulak.. aku dah start kerja kat tempat baru.. carik pengalaman selagi mampu... humm.. as a clerk.. First - first tu risau jugak.. boleh ke aku handle semua tu.. but tak kenal maka tak cinta.. so easy kerja dia.. setakat nilah,, hahaha.. esok - esok tak tau la pulak.. hahaha aku dah berhenti lama dah dari AM yang sebelum ni aku ada cerita tu kan.. before raya aku dah berhenti.. tak larat lah.. bulan puasa nak angkat barang - barang je.. customer mesti ramai punya.. so better aku quit jelah...

okay la semua.. nak continue my work... hahahaha broken english sudaa...

Thank you for reading this entry!!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment