Monday 23 December 2013

Sepupu Sepapat

Assalamualaikum Readers!!

cak! sabtu lepas kita jalan - jalan dekat kapar, Klang... sebenarnya nak pergi kenduri.. singgah pasar dulu... hehehe

Today! I would like to share about my cousins... aku ada banyak sepupu tapi yang nih aku tunjuk sikit je.. ni semua sepupu sebelah mak aku... hehehehe
 with si kecil.. I call her Nana... very cute little baby for me... I love her so much...

aku suka senyuman & kemanjaan Nana nih... apa yang buat aku bangga.. masa aku datang rumah dia.. suddenly dia mention nama aku kuat - kuat... "kak paten".. hahaha.. Oh My God betul lah.. selalu dia jerit nama adik - adik aku... hehehe... mungkin dia rindu aku jugak... hehehe... I love you Dear!!
Yang tengah tu lah my pretty and gorgeous cousin... hehehe... We call her Ateh... comel budak ni... sekepala je dengan aku.. yang purple tu... adik aku lah siapa lagi... if tangkap gambar suka buat gaya macam tu... hehehe

Ateh nie sebaya dengan adik aku tu... but my sister look more matured than her... hehehe... macam sebaya aku kan?? hehe ( muntah hijau )... abang budak ni baru sebaya aku.. disebabkan dia lelaki so gambar tiada dalam nih.. SEBAB ni picture untuk perempuan je... hehehe... SORRY bro... hahaha..

Kami terlampau excited ni... sebab dapat coklat... macam tak pernah dapat coklat,,, tapi serius sedap ooo coklat tu... kakak saudara aku yang buat... heheheh... kita mintak recipe dari dia... tapi tak sure bila nak buat... kahkahkah

apa - apa pun... I love my Family..

Thank You for reading this Entry..

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment