Tuesday 17 December 2013

Holiday!

Tahun nih family aku cuti dari holidays... hahahaha.. Sebab hujung tahun ni family aku dilanda demam yang berterusan... hahahaha.. I mean first - first aku and then mak aku & seterusnya laa.... memang takde kemana la tahun nie... lagipun ayah sibuk kerja... humm... aku pun kan baru start kerja... so busy lah kononnya... huhuhu... cuti sekolah pun dah nak habis... heehe.. takpelah... raya cina nanti try - try laa ajak ayah pergi holiday kot - kot dapat pergi... hahahahaha ( gelak jahat ) Biarlah percutian kat Langkawi tahun lepas menjadi yang paling best and awesome holiday... If this year tak pergi mana - mana tak pelah... so that's mean Langkawi takde pengganti... hakhakhak

Lagi 2 minggu dah nak start sekolah adik - adik aku ni.. salah 1 adik aku nak masuk form 1 dah... yang bongsu pulak nak naik darjah 3... dapat jadi pengawas sekolah pulak tu... thumbs up adik! tak sangka dah besar adik - adik aku... maknanya aku dah tua... hahaha... tak tua sangatlah... awet muda meh! syhhh,,, hehehehe

Adik aku yang lagi sorang dah habis sekolah... SPM dah habis katakan... seronok ronok lah die.. penganggur tegar je kat rumah... macam aku jugak time lepas SPM dulu,,, hahahaha... sama - sama malas la kami... taaapppiiii rajin mengemas rumah... at least rumah jadi kemas dan bersih... bukan bermakna sebelum nih rumah tak bersih... bersih jugak... hehehe... cuma luar biasa lah sikit bersihnya,,, hehehehe

19 Dis ni... result PMR kuar... adik lelaki aku ada yang ambik PMR tahun ni... agak - agak berapalah keputusan dia... harap - harap dapat 9A... mak ayah mesti bangga... adik aku dulu UPSR dapat 4A1B... not bad laa... harap - harap dia dapat ulangi saat - saat gembira dulu dengan keputusan yang terbaik dalam PMR nie... ok dear?? hehehehe

Adik lelaki aku yang sorang lg,,, betul - betul bawah aku,,, dah kerja... dah dapat beli motor kesukaan dia pun... RXZ.... tahniah la bro... cita - cita tercapai nak beli motor... haaaa... lepas ni kumpul duit untuk kahwin pulak... hahahaha... kot - kot kau langkah bendul aku kan??? hehehe... jangan marah ar....

ok! have a nice day today! smile Always....

Thank you for reading this entry!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment