Friday 20 December 2013

Kerja Lewat Malam..

Assalamualaikum sayang - sayangku..

Kenapa aku buat tajuk macam tu sebab semalam aku kerja sampai lewat malam.. sampai 11.30 kott... tough tak tough lah aku,.. hahaha DUSH!!! penat sangat lah... tapi nak buat macam mana,, dah jadi sebahagian dari tugas aku.. ye dak?! Nasib baik tempat aku kerja dengan rumah tak jauh.. hahaha... jalan kaki pun sampai... Best jugaklah pengalaman kerja sampai lewat malam... rasa macam camping pulak.. hahaha Fatin shengal... orang kerja dibilangnya camping... hahaha Do I care?? tapi belum sampai tahap penat lagi lah...

Cewah!! masih tough lagi... just my hand agak kebas.... hahaha... dok menulis dari pagi sampai malam mana tak kebasnya uolls... Aku ada 1 cerita yang aku rasa korang akan fikir aku kuno... hahahaha

The Story Is..... Aku baru pndai guna mesin potostet uolls... Iolls rasa macam kuno sangat tau... hahaha... senang je gunanya.. tekan - tekan keluar kertas... hahaha... see... belum apa - apa iolls dah dapat pengalaman... hurm.. betul betul betul... amik kau! keluar Upin Ipin iolls....

uolls uolls... nak tau tak...? iolls rasa seronok bila kita sibukkan diri kita dengan kerja... balik rumah terus tidur,,, hehehe... for uolls information... syhh!! cakap slow - slow bisik - bisik... malam iolls tak mandi... balik kerja terus tidur... hahaha... syhh... diam... dah malas sangat nak mandi...

okay la uolls... see you in the next entry...

Thank You for your reading!!

HannaHHallaN

No comments:

Post a Comment